Ми працюємо по всій території України

пн-пт з 9:00 до 18:00

Замовити дзвінок

    X

    Введення будинку в експлуатацію

    Особливості введення будинку в експлуатацію: порядок та етапи отримання документів

    1 890
    Оформлення житлової нерухомості

    Введення будинку в експлуатацію

    Особливості введення будинку в експлуатацію: порядок та етапи отримання документів

    1 890
    Оформлення житлової нерухомості
    1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
    Loading...

    ЗАПРОСИТИ ЗВ’ЯЗОК З ПРОФІЛЬНИМ СПЕЦІАЛІСТОМ

    Будь-ласка, заповніть цю невелику форму і
    ми зв’яжемося з Вами в найкоротші терміни

     

      1 КРОК - ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОБ'ЄКТ
      2 КРОК - КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
      Поверховість будинку
      Наявність мансарди

      Бонуси від нас:

      Підібрати перелік дизайнерів?
      Підібрати перелік підрядних організацій для будівництва?
      Зробити візуалізацію фасадів?

       

      В Україні об’єкти житлового призначення можливо експлуатувати лише після офіційного введення їх у користування. Введення будинку в експлуатацію передбачає отримання документа, що підтверджує той факт, що приватна будівля готова до проживання. Задля реалізації цієї процедури проводиться оцінка об’єкта на предмет його відповідності різним нормам (будівельні, санітарні).

       

      Для чого вводиться будинок в експлуатацію

      Документ відкриває такі можливості перед забудовником:

       

      zamok Проведення в будинку необхідних комунікацій.

      zamok Оформлення прав власності на житловий будинок.

      zamok Буде можливий його продаж, здавання в оренду, дарування або здійснення інших нотаріальних процедур.

      zamok Укладання договорів із обслуговуючими компаніями.

       

      Якщо дозвіл на введення в експлуатацію будинку відсутній, то будівництво не може вважатися об’єктом нерухомості. До її власника можуть бути застосовані штрафні санкції. Для вирішення задачі з відсутністю необхідної документації рекомендується скористатися послугами Центру супроводу будівництва «АРМА ЕКСПЕРТ».

       

        Потрібна допомога? – Отримайте консультацію від експерта Арма Експерт!

         

        Особливості введення будинку в експлуатацію: порядок та етапи отримання документів

        Існують два різновиди процедури щодо введення збудованої будівлі в експлуатацію:

        • стандартна;
        • спрощена.

         

        Спосіб оформлення залежить від того, в якому році було зведено споруду, яку вона має площу. Якщо приватний будинок було зведено у проміжку часу з 5 серпня 1992 р. до 9 квітня 2015 р. і його площа не перевищує 300 кв. м., то узаконення здійснюється за спрощеною схемою. Побудови такого типу підпадають під «будівельну амністію», тож отримати документи на введення будинку в експлуатацію можна без надання відповідних паперів щодо дозволу на проведення будівельних робіт.

         

        Якщо площа будівлі, зведеної після 1992 року, становить до 500 кв. м., тоді процес її легалізації здійснюється за стандартною схемою. Процедура оформлення документації в залежності від ситуації може тривати від одного тижня до кількох місяців. Для цього потрібно зібрати пакет паперів і подати його до відповідних органів. Якщо ви дуже зайнята людина, не розумієтеся на паперовій тяганини, тоді слід довірити таку роботу професіоналам.

         

        Звертайтесь до Центру супроводу будівництва «АРМА ЕКСПЕРТ». Наші фахівці після ознайомлення із ситуацією дадуть відповідь із гарантіями про отримання позитивного результату

         

         

        Інфографіка_Як-ми-працюємо_Transparent-1024x576

        Документи для введення будинку в експлуатацію

        Розпочинається процес узаконення споруди зі збирання необхідної документації. Знадобляться такі документи для введення будинку в експлуатацію:

        1. Про приватизацію земельної ділянки. Дані про землю, де знаходиться споруда, мають бути внесені до державного реєстру з наступним присвоєнням їй кадастрового номера. Саме цей акт необхідно надати для реєстрації будівлі. За його відсутності власнику необхідно пред’явити договір про оренду або будь-які інші документи, що підтверджують права на користування.
        2. Ксерокопії паспорта та ІПН.
        3. Повідомлення про початок проведення будівельних робіт, яке реєструється державною інспекцією архітектури та містобудування (скорочено ДІАМ).

         

        Якщо у вас в наявності перерахована документація, то жодних труднощів із узаконенням будівництва не виникне. Але навіть за наявності всіх необхідних паперів, забудовник може витратити багато часу задля досягнення мети

         

        Позбутися необхідності стояти у чергах, збирати пакети документів та шукати органи, до яких потрібно звернутися, ви можете завдяки Центру супроводу будівництва «АРМА ЕКСПЕРТ». Фахівці компанії займаються вирішенням завдань у комплексі та “під ключ”.

         

        Скільки коштуватиме введення в експлуатацію приватного будинку

        Вартість послуги введення приватного будинку в експлуатацію залежить від різних факторів. До них належать:

         

        zamok розташування об’єкта;

        zamok його площу;

        zamok рік, коли було зведено будівництво;

        zamok наявність повідомлення про початок проведення будівельних робіт;

        zamok інша технічна документація.

         

        Розрахувати вартість

         

        Допомога у здаванні будинку в експлуатацію від компанії «АРМА ЕКСПЕРТ»

        Головна небезпека використання самобуду полягає у ризику притягненні приватної особи до адміністративної відповідальності. Вартість штрафу досить велика та неприємне явище в цілому.

         

        Також, згідно із законом, використання будинку без належного введення у експлуатацію забороняється

         

        Щоб мати можливість повноцінно використовувати будинок, потрібно обов’язково ввести його в експлуатацію. Для економії часу, нервів та сил рекомендуємо довірити процес легалізації об’єкту спеціалістам Центру супроводу будівництва «АРМА ЕКСПЕРТ». З кожним клієнтом ми працюємо індивідуально. Ще до початку співпраці із забудовниками ми оцінюємо шанси на успіх. Основні переваги звернення до нас:

        • надання повного спектру послуг;
        • гарантія кінцевого результату;
        • прозорість кошторису;
        • повна зручність для замовників.

         

        На етапі укладання угоди про надання послуг обумовлюються вартість та орієнтовні строки. Вибирайте нашу компанію, тоді вам не доведеться витрачати свій час на вивчення специфіки роботи даної системи. Ми відкриті для всіх і ви завжди можете звернутися до нас, щоб отримати безкоштовну консультацію.

         

        Запишіться на безкоштовну
        консультацію


        Заїжджайте до нас – відповімо на всі запитання
        і пригостимо смачною кавою

        Заїжджайте до нас – відповімо
        на всі запитання і пригостимо
        смачною кавою

        Дивіться також

        Введення в експлуатацію об’єкту

        Введення в експлуатацію об’єкту

        Дозвільна документація
        4 121

        Будівництво закінчено. Як оформити право власності? Насамперед, необхідно ввести об'єкт в експлуатацію. Детальніше

        Зміна цільового призначення землі

        Зміна цільового призначення землі

        Оформлення землі
        1 978

        Не завжди призначення ділянки відповідає нашим потребам. Як змінити цільове призначення землі, в яких ситуаціях це неможливо і куди звертатися по допомогу? Детальніше

        Ландшафтний проєкт

        Ландшафтний проєкт

        Проєкти приватних будинків
        2 542

        Ландшафтний проєкт - справжнє мистецтво та результат кропіткої роботи професіоналів. При його складанні враховується безліч факторів, що впливають на подальш... Детальніше

        Контакти

        Дякуємо, що зв’язалися з нами!

        Ваш запит надіслано – з Вами зв’яжуться протягом дня