Техпаспорт на багатоквартирний будинок
Швидше та дешевше ніж у БТІ!
Швидше та дешевше ніж у БТІ!
ЗАПРОСИТИ ЗВ’ЯЗОК З ПРОФІЛЬНИМ СПЕЦІАЛІСТОМ
Ця інформація потрібна, щоб заздалегідь визначитися з Вашим питанням!
Фахівець проаналізує її та ми зв’яжемося із Вами максимально швидко.
100% захист від спаму
Техпаспорт на багатоквартирний будинок – документ інформаційно-довідкового характеру, що розробляється у вигляді текстових даних, ескізів та схем, створених на основі проведеної сертифікованим інженером технічної інвентаризації. Це узгоджений та оформлений належним чином план усіх поверхів будівлі із зазначенням житлових та нежитлових приміщень.
Техпаспорт для багатоквартирного будинку замовляється забудовником після завершення будівельних робіт. Вказана документація обов’язково має містити таку інформацію:
конструктивні особливості будинку. Фіксується, які матеріали використовувалися в процесі будівництва, для зовнішнього та внутрішнього оздоблення, фундаменту;
компанія-забудовник. Вказують не лише назву та реквізити, але також і дату, коли будівництво було завершено;
параметри побудови. Це кількість поверхів, загальна площа та висота тощо;
інженерні комунікації. Потрібно прописати, які мережі проведено у будинку – опалення, водопостачання, електрика, газопровід, каналізація;
технічні плани всіх поверхів. Окремо робляться також схеми для техповерху, горища, даху, фундаменту.
Якщо раніше проводилася капітальна реконструкція будинку, ця інформація також відображається у технічному паспорті.
Кожен власник квартири має свій техпаспорт на нерухомость, що знаходиться у його власності. Тому виникає резонне питання, навіщо може знадобитися техпаспорт ще й на багатоквартирний будинок. Якщо забудовник не має такого офіційного документу, він не зможе ввести будівлю в експлуатацію. Отже, без неї у покупця не вийде оформити право власності, а у компанії-забудовника – продати квадратні метри у новобудові.
Оформити технічний паспорт можна після завершення всіх будівельних робіт. Ця процедура є обов’язковою і тоді, коли проводиться капітальний ремонт або реконструкція споруди. Також ця документація знадобиться з метою реєстрації права власності на поки що незавершений об’єкт.
Чинне законодавство України вимагає, щоб після завершення будівництва будівлю було переведено на баланс керуючої компанії або ОСББ. Техпаспорт на багатоквартирний будинок необхідно надавати комунальним службам під час укладання з ними договорів про надання послуг. Тільки тоді власники квартир зможуть користуватися водопроводом, електрикою, опаленням, газом за тарифами, встановленими для населення.
Отримати технічний паспорт необхідно і тоді, коли в багатоповерхівці встановлено автономне опалення, зокрема електричні котли. Без цієї документації мешканці не зможуть оформити пільгового тарифу на використання електроенергії. Коли хтось із власників має намір зробити перепланування квартири, теж знадобиться копія техпаспорту, щоб розробити проектний план майбутнього ремонту та погодити його.
Виготовити таку документацію тепер можна не лише у БТІ. Багато хто вважає, що краще замовити все у приватній компанії. При зверненні до Центру супроводу будівництва «АРМА ЕКСПЕРТ» можна не сумніватися, що всі терміни оформлення буде дотримано. Тут працюють досвідчені інженери з відповідною кваліфікацією, які знають всі тонкощі підготовки та оформлення документації такого типу, зв’язатися зі спеціалістом можна за номером (095) 488-55-66.
Щоб замовити технічний паспорт на багатоквартирний будинок, необхідно надати документацію. Перелік необхідний документів визначається фахівцем під час первинної консультації. Зазвичай завжди потрібні:
Після того, як усі папери будуть отримані, фахівці проведуть технічну інвентаризацію. Для цього інженер виїжджає на адресу розташування багатоквартирного будинку. Він проведе власні дослідження, зробить заміри та розрахунки. На їх основі будуть підготовлені ескізи та схеми. Приблизно через десять робочих днів (іноді довше) готовий техпаспорт видається замовнику.
Кінцевим результатом проведеної інвентаризації є видача замовнику паперового варіанту технічного паспорту, а також внесення останнього до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Ціна залежить від розташування об’єкта, його площі та висоти, наявності старих, оформлених раніше документів.
Запишитесь на бесплатную
консультацию
Смотрите также
Cтроительство или реконструкция коммерческого объекта
С 2017 года вас ждет сложная процедура! Экспертиза проекта, получение разрешений и визиты проверяющих. Строительство и реконструкция магазинов, офисов, ресто... Подробнее
Перевести жилое помещение в нежилой фонд в Херсоне
Открыть кафе, салон, офис или магазин на первом этаже жилого дома – обычное дело. Но за ним стоит большая работа – перевод жилого помещения в нежилое... Подробнее
Приватизировать земельный участок в Херсоне
Оформить земельный участок в собственность – процедура не на один месяц и не такая уж бесплатная, как прописано в законе. С чего начать и к чему приготовиться? Подробнее
Контакты