Ми працюємо по всій території України

пн-пт з 9:00 до 18:00

+38(095) 488-55-66

Замовити дзвінок

X

Техпаспорт на офіс

Швидше та дешевше ніж у БТІ!

714
Технічні паспорта

Техпаспорт на офіс

Швидше та дешевше ніж у БТІ!

714
Технічні паспорта
1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (Пока оценок нет)
Loading...

 

ЗАПРОСИТИ ЗВ’ЯЗОК З ПРОФІЛЬНИМ СПЕЦІАЛІСТОМ

Будь-ласка, заповніть цю невелику форму і
ми зв’яжемося з Вами в найкоротші терміни

Ця інформація потрібна, щоб заздалегідь визначитися з Вашим питанням!
Фахівець проаналізує її та ми зв’яжемося із Вами максимально швидко.

100% захист від спаму

 

Техпаспорт на офис + Технический паспорт + БТИ + Арма Херсон + Заказать

 

Оформити технічний паспорт на офісне приміщення

Техпаспорт на офіс – офіційний документ інформаційного характеру у вигляді схем, ескізів та описів комерційної нерухомості. Точно фіксує площу, яку займає безпосередньо офіс і додаткові приміщення, дає уявлення про фактичний стан об’єкта на момент оформлення. Оформлюється після проведення первинної чи поточної технічної інвентаризації.

 

Найчастіше необхідність виготовити техпаспорту на офіс з’являється відразу після завершення будівельних робіт. Такий документ необхідний для введення приміщення в експлуатацію та його подальшого використання. Техпаспорт можна оформити як на окрему площу, відведену під офіс, так і на цілу будівлю, призначену для комерційної діяльності. Технічні паспорти для виробничої чи громадської нерухомості відрізнятимуться.

 

Потрібна допомога? – Отримайте консультацію від експерта Арма Експерт!

 

Цей документ входить до списку обов’язкових та завжди має бути у власника при собі. Отримати його потрібно не тільки для введення в експлуатацію, але й для інших цілей:

zamokпродаж. Нотаріуси не укладають угоди та не можуть провести державну реєстрацію на покупця, якщо немає актуального технічного паспорта;
zamokзміна власника. Без такого документу не обійтися, якщо потрібно прийняти офісне приміщення за дарчим або у спадок, розділити майно між декількома власниками;
zamokздавання в оренду на тривалій основі. Цим питанням може зайнятися орендар за довіреністю, оформленою у нотаріуса. Важливо знати фактичну площу, щоб правильно розрахувати орендну плату;
zamokперепланування, капітальний ремонт, реконструкція. Якщо подібні зміни були проведені, технічний паспорт вважається недійсним, оскільки відображає недостовірну інформацію. Його потрібно замінити, у новому документі фіксують зміни;
zamokбажання взяти у банку позику під його заставу тощо.

 

Технічна документація на офіс потрібна і для відстоювання прав у суді, відчуження нерухомості, підключення комунікацій після введення в експлуатацію.

 

Що ви отримуєте -850x500

Яку інформацію містить

Технічний паспорт на офісне приміщення складається з кількох частин. Перша – це інформація безпосередньо про саму площу, відведену під комерцію, її фактичні розміри. Там же вказуються розміри додаткових приміщень, наприклад туалету, серверної кімнати, передпокою (для всіх окремо). Складається експлікація або графічна схема розміщення всіх частин офісного приміщення.

 

У техпаспорті прописують й інші відомості. Це матеріал зведення стін будівлі, тип внутрішнього оздоблення, фундаменту, дата зведення. Також фіксуються дані про підключені комунікації – водовідведення, водопостачання, газопровід, електрику, опалення. Якщо раніше проводилося перепланування чи реконструкція, це треба зазначити.

 

Де і як оформити

Раніше замовити технічний паспорт на будь-який тип нерухомості можна було лише у державному БТІ. Наразі такі послуги в Україні надають і приватні фірми. Центр супроводу будівництва “АРМА ЕКСПЕРТ” допоможе отримати всю необхідну документацію для купівлі-продажу майна, передачі його у спадок, дарування, міни тощо. Кваліфіковані фахівці завжди йдуть назустріч клієнтам, виконують свою роботу якісно та вчасно.

Реєстрація ТП -850x350

 

Кінцевим результатом проведеної інвентаризації є видача замовнику паперового варіанту технічного паспорту, а також внесення останнього до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва

 

Щоб замовити техпаспорт на офіс, потрібні такі документи:

  • паспорт та ідентифікаційний код власника;
  • підтвердження права власності (договір купівлі-продажу, спадщина, дарчої, довідка про поділ майна, договір оренди тощо);
  • старий технічний паспорт (якщо є у наявності).

 

Розрахувати вартість

 

Усі питання вирішуються індивідуально, для уточнення деталей можна зв’язатися зі спеціалістом за номером: (095) 488-55-66.

 

ТП -850x500

Ціни розробки техпаспорту на офісне приміщення різняться. Вони залежать від розташування об’єкта, загальної площі, складності замірів, наявності чи відсутності старих (попередніх) документів, строків виготовлення. Якщо влаштовує стандартні терміни, тоді доплати не потрібні. Вартість підвищується, якщо клієнт замовляє термінове оформлення.

Запишіться на безкоштовну
консультацію


Заїжджайте до нас – відповімо на всі запитання
і пригостимо смачною кавою

Заїжджайте до нас – відповімо
на всі запитання і пригостимо
смачною кавою

Дивіться також

Будівництво чи реконструкція комерційного об’єкту

Будівництво чи реконструкція комерційного об’єкту

Оформлення нежитлової нерухомості
4 323

На вас чекає не легка процедура! Експертиза проєкту, отримання дозволів та візити перевіряючих. Будівництво та реконструкція магазинів, офісів, ресторанів пі... Детальніше

Перевести житлове приміщення в нежитловий фонд

Перевести житлове приміщення в нежитловий фонд

Оформлення нежитлової нерухомості
2 701

Відкрити кафе, салон, офіс чи магазин на першому поверсі житлового будинку – звичайна справа. Але за цим стоїть велика робота – переведення житлового приміще... Детальніше

Приватизувати земельну ділянку

Приватизувати земельну ділянку

Оформлення землі
38 762

Оформити земельну ділянку у власність – процедура не на один місяць і не така вже й безкоштовна, як прописано в законі. З чого почати і до чого приготуватися? Детальніше

Контакти