Техпаспорт на офіс
Швидше та дешевше ніж у БТІ!
Швидше та дешевше ніж у БТІ!
ЗАПРОСИТИ ЗВ’ЯЗОК З ПРОФІЛЬНИМ СПЕЦІАЛІСТОМ
Ця інформація потрібна, щоб заздалегідь визначитися з Вашим питанням!
Фахівець проаналізує її та ми зв’яжемося із Вами максимально швидко.
100% захист від спаму
Техпаспорт на офіс – офіційний документ інформаційного характеру у вигляді схем, ескізів та описів комерційної нерухомості. Точно фіксує площу, яку займає безпосередньо офіс і додаткові приміщення, дає уявлення про фактичний стан об’єкта на момент оформлення. Оформлюється після проведення первинної чи поточної технічної інвентаризації.
Найчастіше необхідність виготовити техпаспорту на офіс з’являється відразу після завершення будівельних робіт. Такий документ необхідний для введення приміщення в експлуатацію та його подальшого використання. Техпаспорт можна оформити як на окрему площу, відведену під офіс, так і на цілу будівлю, призначену для комерційної діяльності. Технічні паспорти для виробничої чи громадської нерухомості відрізнятимуться.
Цей документ входить до списку обов’язкових та завжди має бути у власника при собі. Отримати його потрібно не тільки для введення в експлуатацію, але й для інших цілей:
продаж. Нотаріуси не укладають угоди та не можуть провести державну реєстрацію на покупця, якщо немає актуального технічного паспорта;
зміна власника. Без такого документу не обійтися, якщо потрібно прийняти офісне приміщення за дарчим або у спадок, розділити майно між декількома власниками;
здавання в оренду на тривалій основі. Цим питанням може зайнятися орендар за довіреністю, оформленою у нотаріуса. Важливо знати фактичну площу, щоб правильно розрахувати орендну плату;
перепланування, капітальний ремонт, реконструкція. Якщо подібні зміни були проведені, технічний паспорт вважається недійсним, оскільки відображає недостовірну інформацію. Його потрібно замінити, у новому документі фіксують зміни;
бажання взяти у банку позику під його заставу тощо.
Технічна документація на офіс потрібна і для відстоювання прав у суді, відчуження нерухомості, підключення комунікацій після введення в експлуатацію.
Технічний паспорт на офісне приміщення складається з кількох частин. Перша – це інформація безпосередньо про саму площу, відведену під комерцію, її фактичні розміри. Там же вказуються розміри додаткових приміщень, наприклад туалету, серверної кімнати, передпокою (для всіх окремо). Складається експлікація або графічна схема розміщення всіх частин офісного приміщення.
У техпаспорті прописують й інші відомості. Це матеріал зведення стін будівлі, тип внутрішнього оздоблення, фундаменту, дата зведення. Також фіксуються дані про підключені комунікації – водовідведення, водопостачання, газопровід, електрику, опалення. Якщо раніше проводилося перепланування чи реконструкція, це треба зазначити.
Раніше замовити технічний паспорт на будь-який тип нерухомості можна було лише у державному БТІ. Наразі такі послуги в Україні надають і приватні фірми. Центр супроводу будівництва “АРМА ЕКСПЕРТ” допоможе отримати всю необхідну документацію для купівлі-продажу майна, передачі його у спадок, дарування, міни тощо. Кваліфіковані фахівці завжди йдуть назустріч клієнтам, виконують свою роботу якісно та вчасно.
Кінцевим результатом проведеної інвентаризації є видача замовнику паперового варіанту технічного паспорту, а також внесення останнього до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
Щоб замовити техпаспорт на офіс, потрібні такі документи:
Усі питання вирішуються індивідуально, для уточнення деталей можна зв’язатися зі спеціалістом за номером: (095) 488-55-66.
Ціни розробки техпаспорту на офісне приміщення різняться. Вони залежать від розташування об’єкта, загальної площі, складності замірів, наявності чи відсутності старих (попередніх) документів, строків виготовлення. Якщо влаштовує стандартні терміни, тоді доплати не потрібні. Вартість підвищується, якщо клієнт замовляє термінове оформлення.
Запишіться на безкоштовну
консультацію
Дивіться також
Будівництво чи реконструкція комерційного об’єкту
На вас чекає не легка процедура! Експертиза проєкту, отримання дозволів та візити перевіряючих. Будівництво та реконструкція магазинів, офісів, ресторанів пі... Детальніше
Перевести житлове приміщення в нежитловий фонд
Відкрити кафе, салон, офіс чи магазин на першому поверсі житлового будинку – звичайна справа. Але за цим стоїть велика робота – переведення житлового приміще... Детальніше
Приватизувати земельну ділянку
Оформити земельну ділянку у власність – процедура не на один місяць і не така вже й безкоштовна, як прописано в законі. З чого почати і до чого приготуватися? Детальніше
Контакти